FAQ
Bekijk hier de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op via info@dunamar.nl
Veelgestelde vragen aan DunaMar
Hoe reserveer ik een baan bij DunaMar?
Je kunt zelf een baan reserveren bij Padelclub DunaMar.
- Registreer je eigen account eenmalig in het reserveringssysteem
- Bekijk de beschikbare tijden
- Reserveer eenvoudig een padelbaan (en eventueel ook huurrackets)
- Betaal de reservering via iDeal
- Je ontvangt een toegangscode voor het entreehek
- Huurrackets liggen in een locker naast de baan (achter het houten huisje)
Hoe annuleer ik een geboekte baan?
Je kunt een geboekte padelbaan zelf uit het reserveringssysteem halen. Binnen je profiel zit een Annuleer-knop. Er zijn annuleringsvoorwaarden van toepassing.
- 48 uur voor de boeking is annuleren van een padelbaan kosteloos
- tussen 24 en 48 uur vóór de boeking zijn de kosten 50%
- binnen 24 uur vóór de boeking zijn de kosten 100%
Het te restitueren bedrag wordt binnen 14 dagen na de gereserveerde boeking teruggestort. Daarbij staat vermeld ‘Mollie payments’.
Ik wil mijn boeking verplaatsen, kan dat?
Tot 48 uur vóór de boeking kan je de reservering kosteloos omboeken. Je kunt de baan zelf annuleren met de Annuleer-knop binnen je profiel. Het geld komt automatisch weer op je rekening (met als omschrijving ‘Mollie Payments’). Je maakt daarna gewoon opnieuw een boeking in het reserveringssysteem.
Aan het verplaatsen van boekingen korter dan 48 uur van tevoren zijn kosten verbonden:
- tussen 24 en 48 uur vóór de boeking zijn de kosten 50%
- binnen 24 uur vóór de boeking zijn de kosten 100%
Zie de annuleringsvoorwaarden.
Waar vinden we de huurrackets?
De huurrackets liggen in een locker. Die locker hangt naast de padelbanen, achter het houten huisje. De code van deze locker staat op de factuur en in de bevestigingsmail.
Tweedehands padelballen zijn gratis te gebruiken en liggen in een zwarte emmer, die onder het huisje staat.
Wat gebeurt er met mijn boeking als het slecht weer is?
Bij slechte weersomstandigheden (zoals sneeuw, heftige regen of onweer) kan je de baan op het laatste moment annuleren. Is de padelbaan binnen 15 minuten na de gereserveerde tijd niet bespeelbaar? Dan kan de baan zonder extra kosten op een ander moment (op basis van beschikbaarheid) opnieuw worden ingeboekt. Neem hiervoor contact op via info@dunamar.nl
Als de weersomstandigheden ná 15 minuten na start van de gereserveerde tijd te heftig worden, dan is de bezoeker gehouden de volledige hoofdsom te betalen.
Het hek gaat niet open, wat moet ik nu doen?
De toegangscode voor het hek wordt 15 minuten voor de boeking ingaat geactiveerd. Eerder niet.
Mocht je per ongeluk de verkeerde code hebben ingevoerd, dan kan je het opnieuw proberen door eerst een # in te toetsen. De druktoetsen maken geen duidelijk geluid als je ze indrukt.
Kunnen we langer doorspelen als de baan ná onze boeking niet gereserveerd is?
Wij begrijpen het als je de game nog even af wilt maken. Dat is geen probleem. Als je echt langer gaat doorspelen, kan dat ook. Stuur dan even een berichtje, zodat we een betaalverzoek kunnen sturen voor de extra speeltijd.
Hoe geef ik me op voor padeltraining?
Op woensdag en zaterdag zijn er padellessen bij DunaMar. Stuur een mail naar info@dunamar.nl voor meer informatie en om je op te geven voor een training.
Ik ben iets vergeten op de padelbaan, wat nu?
Ben je iets vergeten? Bel of mail DunaMar dan even en wij leggen het voor je apart.
Zijn de banen ’s avonds verlicht?
Ja, de padelbanen zijn voorzien van duurzame led-verlichting, die tot 23.00 uur aan mag.
Organiseert DunaMar ook clinics voor groepen?
Ja, er worden padelclinics georganiseerd bij DunaMar. Mail info@dunamar.nl voor informatie over (bedrijfs)clinics en groepslessen.